Fc Purmerend E3 - Rkavv Volendam E5

E-pupillen zaterdag, E3, 1e klasse 09

21 maart 2015 10:00

Wedstrijd van 21 maart tegen Volendam

De jongens hadden heel veel zin om te spelen.

Na een week super goed te hebben getraind gingen de jongens nu voor de winst tegen

Volendam.

Als eerste moesten we op zoek naar de scheids na deze zoektocht uiteindelijk zonder resultaat nam Frank het fluitje aan en kon de wedstrijd beginnen. Hierdoor wel wat later dan 10:00.

We gingen goed van start en namen gelijk de aanval.  In de buurt van het doel van Volendam

Bleef het gevaarlijk en na 5 minuten werd dan ook het eerste doelpunt gemaakt door Sacha die voortkwam uit een vrije trap.

Al snel is daar dan een mooie voorzet van Ricky op Gino en Gino weet hem zoals altijd relax in het doel te schieten. De 2-0 staat genoteerd.

Ineens is daar dan toch Volendam die er met bal van door gaat ze zetten de aanval goed in en een man weet helemaal alleen voor ons doel te komen dit is echt spannend gelukkig gaat dit schot naast.

Daar kwamen wij dan goed weg en is de stand nog steeds 2-0.

Er volgt een aanval van ons die gaat met een mooie pas van Tiago op Alessio en Alessio naar Ricky oh net te kort dat is jammer.

Wat zijn onze jongens goed bezig zeg er word een goeie partij voetbal gespeeld.

De mannen van Volendam hebben wel drie keer achter elkaar een hoekschop Lasse weet ons doel schoon te houden. Lasse werkt super hard.

Dan nog vlak voor rust weten tiago en Alessio een aanval in te zetten Alessio past op Tiago  en knalt net voor tijd de bal in het net.  Het is 3-0 en daar is het fluitsignaal voor de rust.

Hier was de coach van Volendam het niet mee eens volgens hem werd er 4 minuten langer doorgespeeld. De scheids die keurig de tijd op zijn mobiel had genoteerd stond in zijn gelijk.

Er kwam een verhitte discussie dus het was echt tijd voor een bakkie koffie en voor de boys even aan de limonade.

Vol goede moed kwam iedereen weer het veld op en nam Gilberto het fluitje over van Frank.

Uit een hoekschop weet Volendam de 3-1 te behalen.

Toch belanden wij weer voor het doel van Volendam en heeft Finn een goed schot op doel.

Dylan is daar ook goed bezig en weet Luca te vinden die heeft een beetje een twijfel ,maar schiet dan toch en yeah 4-1.  Vanuit een hoekschop weet Finn de bal in het doel te knallen en het is 5-1.

Volendam geeft niet op en scoort doelpunt nummer 2.

Tiago en Gino hebben samen nog een goede opbouw en belanden voor het doel Gino schiet, de bal wil er niet in. Misschien kunnen we nog een doelpuntje pakken en ja hoor Luca scoort wederom na een pas van Gino. Toch scoort Volendam ook nog een doelpunt. De eindstand is 6-3.

Voor de penalty`s was er deze ochtend geen tijd meer. De coach van Volendam en de mannen gaven keurig een hand en ook de scheids werd niet vergeten. Heel sportief en zo hoort het ook eigenlijk.

Onze scheids Frank werd ook nog uitgebreid  bedankt.!

Goed Wedstrijd mannen!!