De beste wedsrtijd tot nu toe van de Toppers

Marken F2

F-pupillen zaterdag, F8, 6e klasse 22

21 maart 2015 8:30

De wedstrijd!!

Vanmorgen stond sv Marken F2 uit op het programma. Bijzonder vroeg uit de veren.  Om 07.30uur was het al verzamelen. In grote kolone ging de F9 onderweg. Eenmaal aangekomen werd de kleedkamer opgezocht. De jongens zagen er allemaal bijzonder uitgeslapen uit. Moeten we dus vaker doen zo’n vroege uitwedstrijd. Over publiek niet te klagen overigens, ook die kwamen allemaal ruimschoots op tijd. De wedstrijd ging beginnen. Aangezien de thuiswedstrijd tegen Marken nogal een spannende was (5-4 winst ) hing er een gedachte dat ook deze pot wel eens spannend zou kunnen worden.  Op een gigantisch mooi kunstgrasveld ging de bal lekker rollen, en hoe!!! Ongelooflijk wat een voetbal. Alles maar dan ook echt alles lukte bij onze toppers. Stuk voor stuk heeft iedereen vandaag zijn beste wedstrijd gespeeld. Inzet, passie, beleving en vooral de wil om te winnen. Overspelen, rust aan de bal, kijken, dieptepassjes, perfecte spelhervattingen. Echt alles zat erin. Om elke goal afzonderlijk uit te schrijven dan ben ik morgen nog niet klaar maar de een nog mooier dan de andere. Onze sluitpost en vaste doelman Mees was ook weer heerlijk op dreef, een aantal zeer belangrijke reddingen en 1 wil er nog even specifiek uithalen. Een aanval dwars door het midden van sv Marken, de spits van Marken ging alleen op Mees af maar Mees bleef koel en kwam op tijd zijn doel uit, hij stopte dan ook de bal maar Marken kreeg een herkansing. Rayan was inmiddels supersnel terug komen rennen haalde het nieuwe schot nog van de doellijn….Heeerlijk!!!

Uiteindelijk won de F9 de partij met 1-8. Een zeer duidelijke en verdiende overwinning met alleen maar uitblinkers.

Doelpuntenmakers: Amaro 1x Ralph 1x Sem 5x Yve 1x

In de penaltyreeks zijn de volgende penalty’s raakgeschoten door:

Amaro Rayan Sami Sem Yve

Speciale dank naar de scheidsrechter die overigens een zeer goeie wedstrijd floot. Voetbal is voetbal en regels zijn regels…dus toepassen! Chapeau

Op naar volgende week naar een heerlijk potje voetbal thuis tegen FC Purmerend F8. Op dit moment staan we zelfs bovenaan met een wedstrijd minder gespeeld!! Wanneer we volgende week winnen slaan we helemaal een gat met de concurrentie.

Helaas was de fotograaf zelf op krukken meegekomen naar de wedstrijd en kon hij geen foto’s nemen.