Opnieuw een overwinning van de toppers

Marken F2

F-pupillen zaterdag, F8, 6e klasse 22

7 maart 2015 8:45

Vandaag stond na 2 weekenden geen competitievoetbal eindelijk weer een " echte " wedstrijd op het programma.

Een hele pittige wedstrijd! Wat een bomen van jongens stonden er tegenover de F9.
Helaas was onze topkeeper Mees vrijdag gevallen waardoor hij niet kon meespelen. Die misten we wel hoor!

De wedstrijd ging beginnen.

Het ging op en neer en vooral alle kanten op. Een rommeltje..
Echt niet F9-waardig.

In de 3e minuut was het Ralph die knap de 1-0 binnenschoot na een heerlijke voorzet van Sem.
Na de 1-0 ging SV Marken direct op zoek naar de gelijkmaker en die viel al snel..Helaas schoot Amaro de bal in het eigen doel.
Daarna werd het heel spannend. Foutjes achterin, voorin werden de goals niet gemaakt. Het liep allemaal net niet. In de 14e minuut was het toch Yve die lekker raakschoot. 2-1. SV Marken maakte snel de 2-2. Wederom de echte spanning terug. Het was rust.

Na de rust kwamen de toppers van de F9 vol zelfvertrouwen richting het veld. De overwinning moest binnen gesleept worden.
Maar wat gebeurde er....Iedereen ging naar voren waardoor Marken veel ruimte kreeg achter onze verdediging. Het werd 2-3. Mooie goal overigens van Marken. In de 23e minuut was het wederom Ralph die zorgde voor de 3-3. In de 26e minuut was het Amaro die met een mooie solo zorgde voor de 4-3...De overwinning was nu toch wel binnen?? Maar nee, wederom werd het spannend. 4-4....De wedstrijd werd definitief op slot gezet door Sem in de 29e minuut. Nadat hij eerst hard op de paal knalde schoot ie de rebound er wel in.

Keihard gewerkt en gevochten...maar een verdiende overwinning!!

Op naar volgende week: Purmerland F5