Fc Purmerend E3 - Rkavv Volendam E5

E-pupillen zaterdag, E3, 1e klasse 09

18 april 2015 10:00

Purmerend e3 tegen Volendam e5

Het is prachtig weer voor een potje voetbal. Volendam trapt de wedstrijd af. Mooie redding van Lasse in de 2e minuut, Volendam zet druk. Gino komt vrij en schiet de bal tegen de voet van de keeper. De wedstrijd gaat verder en Volendam valt aan maar Purmerend kapt de aanval af. Na goed uitschieten van Lasse krijgt Tiago de bal, die schiet op de keeper en de keeper krijgt hem recht in zijn handen. Sacha schiet even later op doel en krijgt een corner. Wissel  bij Volendam, Nick voor Simon. In de 8e minuut scoort Volendam, de stand is 1-0 . In de 10e min scoort Sacha uit een hoekschop van Ricky, 1-1 lekker bezig mannen. Aanval Volendam de bal wordt onderschept goed verdedigd door Luca. 13e minuut, Volendam 1-2. Vlak daarna in de 14e minuut, scoort Sacha de 2-2. Mooie redding van Lasse na een goed geslaagde aanval van Volendam. Jammer genoeg scoort na 18 minuten Volendam 2-3. Maar een mooi schot van Ricky gaat net over. Bijna 23 minuten weer tegendoelpunt 2-4 voor Volendam. En we gaan de rust in.

Na de rust schiet Ricky de bal er zo in, zo in de kruising. Sacha schiet op doel en gaat maar net naast. Ff later scoort Volendam 3-5. Volendam zet druk. Alessio schiet op doel heel hard. Daarna schiet Gino hard op de keeper maar de keeper heeft hem gepakt. De keeper schiet ver uit en Volendam schiet op Lasse. Lasse houdt hem tegen maar hij kaatst terug Volendam schiet weer en Lasse houdt hem tegen en schiet snel naar voren toe hij gaat over de lijn en de scheids fluit af. Einde wedstrijd eindstand 3-5.