Schoolvoetbal in de benen !!! (Wherevogels E1 - FCP E1 (2-3))

Wherevogels De E1

Purmerend JO11-1JM

18 april 2015 14:00

De vriendschappelijke derby tegen Wherevogels stond vandaag op het programma.
Van te voren bestempeld als een leuke wedstrijd, met een lekker zonnetje en een tegenstander waar onze mannen niet angstig voor hoefden te zijn.
Echter, zo makkelijk ging het niet want de wedstrijd kwam maar niet op gang, veel fouten over en weer, weinig voetbal en een veldoverwicht met een handvol kansen.

Het was duidelijk dat het schoolvoetbal bij de meesten flink in de benen zat en ook het feit dat Marc, Nick en Merijn er al een wedstrijd in de E2 op hadden zitten, hielp ook niet mee.
Het resultaat was dan ook geen best voetbal, weinig passie maar wel een 2-3 overwinning.
Merijn tekende in de eerste helft de 0-1 aan na een mooie aanval en een mooie kopbal die de keeper kansloos liet. Bas, Fynn en Kayra kregen nog de mogelijkheid de score uit te bouwen maar dat geluk hadden ze niet aan hun zijde. Donnie hield vandaag door een aantal goede reddingen zijn doel in de eerste helft schoon zodat we met 0-1 gingen rusten.Tiago scoorde meteen na rust vanaf links de 0-2 in de verre hoek maar Wherevogels kwam toch terug in de wedstrijd door de 1-2 aan te tekenen. Wederom Merijn tekende voor de 1-3 waardoor de wedstrijd op slot leek. Het werd op het laatst nog spannend omdat Wherevogels de 2-3 nog aantekende maar verder lieten onze mannen het niet komen.
Op naar de een na laatste competitie wedstrijd tegen OSV. Dan gaan we weer vuurwerk zien !