FC-Purmerend C3 - FC Purmerend C2 (1-7)

9 januari 2016 11:00

Paul Oostermeijer

Het was de 1e wedstrijd na de winterstop, een vriendschappelijke wedstrijd. We speelden tegen de C2. Het was koud en vroeg. De mannen van de C3 moesten weer even inkomen, dat was duidelijk. De eerste helft ging eigenlijk best wel gelijk op, we hadden een paar goede acties en kansen al kwamen de tegenstanders wel vaker aankloppen bij onze kant van het doel. Gelukkig stond Bram daar weer als onze rots in de branding. We gingen met 3 doelpunten tegen de rust in. De tweede helft ging het helaas niet zo goed. Maar eerlijk is eerlijk er waren er een aantal factoren waardoor we iets minder goed presteerden. En die noem ik even op ! We hadden erg veel last van blessureleed en speelden uiteindelijk maar met 10 man, de C2 had al een paar keer samen getraind en onze mannen nog maar 1x en de C2 traint trouwens ook 3x in de week. Tel daarbij op dat de C2 over t algemeen ook 2e jaars C zijn en ook nog een selectieteam is dan kom je uit op een maatje te groot voor ons dreamteam. Maarrrrrr de eer werd toch nog gered, de doelman van de C2 heeft de 0 niet kunnen behouden want na een doelpoging van Chevano kwam daaruit het 1e en enige doelpunt voor onze mannen, gemaakt door Yeremiah om 12.05 uur.
Houd de moed erin kanjers,  alle ouders en ik weten dat jullie kunnen vlammen en we zien uit naar jullie eerste overwinning. We blijven jullie aanmoedigen en in jullie geloven, voor ons zijn jullie altijd de beste !!!

Groetjes,
Peggy Davids-Artist