Oefenwedstrijd O15-3 - Oosthuijzen O15-1 (2-0)

Oosthuizen JO17-1 (zon)

27 augustus 2016 12:30

Renger van Brederode

De 1e wedstrijd van het seizoen en zonder Jesse (was pas terug van vakantie) traden we aan tegen Oosthuijzen O15-1.
De jongens begonnen goed en als snel stond het 1-0.
Daarna zag je dat er nog weinig getraind was en dat er in de vakantie veel op de playstation gespeelt was.
Op de playstation wordt namelijk ook niet veel overgespeeld dus dat gebeurde vandaag ook niet vaak. Daardoor kreeg de tegenstander Meer vat op de wedstrijd en kreeg het wat kansjes.
In de 2e helft (of beter gezegd 3e helft de wedstrijd was in 4 kwartjes gesplitst ivm de warmte) breidde onze jongens het krachtsverschil uit naar 2 (weer Chevano).
Uiteindelijk is dat ook de eindstand geworden.
Een goede oefenwedstrijd Maar er is nog veel werk te verrichten.

Groet
Fred van der Waart