IVV O15-2 - FC Purmerend O15-3 (3-7)

IVV JO15-2

Yael Doest (kopbal)
... (intikker)
... (intikker)
... (penalty)

17 september 2016 10:30

na een turbulente midweek met ongeinteresseerd trainen en straftraining afgelopen vrijdag werden de jongens voor de wedstrijd door Erik er nog eens aan herinnerd dat het vandaag erop of eronder was. Als we nu niet zouden winnen dan zou deze competitie een gevecht onderin gaan worden.
Dit werd na het beginsignaal heel goed opgepakt. Er werd snel en agressief gestoord waardoor we heel snel en met goed combinatie voetbal tot een ruststand kwamen van 1-4.
Nu de limonade kwamen we wat minder goed uit de startblokken dus kreeg de tegenstander de kans om dichterbij te komen 2-4. Maar daarna pakten onze jongens het weer goed op en werd er weer wat beter gecombineerd. Uiteindelijk is het 3-7 geworden met 4 doelpunten van Chevano Bakker.
Naar later bleek schoot hij er ook nog eens 3 in bij O15-4.
Klasse jongens een goede pot en op naar de volgende wedstrijd.

Groet Fred