FC Purmerend rekent af met ongeslagen koploper 'de Foresters'.

Foresters de JO9-1

Nino Talento (afstandschot)
Ralph Keesom (schot)
Assist: Nino Talento
Massimiliano Frassino (afstandschot)

26 november 2016 8:45

Na het ruiten krabben en terwijl de mist langzaam optrok al vroeg in de ochtend verzameld en afgereisd naar het mooie complex van de Foresters in Heiloo. In de bestuurskamer werden de trainers al meteen getrakteerd op een eerste bak koffie: deze club heeft de zaken gewoon goed voor elkaar ;)

Vorige keer verloren met 3-6 en de Foresters inmiddels al ongeslagen kampioen: er stond ons vandaag een zware wedstrijd te wachten. Onder toeziend oog van Bas -want Ralph was de captain vandaag - in de kleedkamer de gewijzigde opstelling doorgenomen met de toppers. Nino in de spits, Massi naar rechtshalf, Ralph en Maurits mid-mid en Jayden links-half. Vico op zijn vertrouwde plek achterin met ondersteuning van Keano en Jesse. Levi uiteraard weer als een rots in de branding op goal. Ondanks dat de zon begon door te breken zag het veld er nog wit uit van de bevroren dauw. Zoals we merkten met de warming up zorgde dat voor een spekgladde bal... Oei, als dat maar goed gaat straks....  Tijdens de warming up de mannen nog even goed de focus laten pakken en toen was het zover: een mooie wedstrijd zou beginnen.

Helaas was Robert-Jan 'DOOOORGAAAAN' van Diepen er vandaag niet bij om een verslag te maken maar de ouders hebben dat prima opgepakt in de groepsapp... :) :)

Volgende week alweer de laatste wedstrijd van deze competitie: uit tegen Fortuna Wormerveer. Ook daar hebben we nog wat goed te maken ;)