Veel beter maar te weinig gescoord.

Waterwijk MO19-1

Purmerend MO19-1

Lotte Perdon (schot)

Meisjes onder 19 zaterdag, MO19-1, 1e klasse 2

4 maart 2017 13:00

Bijzonder

Opstelling Purmerend MO19-1

De 1e van de zg terug-wedstrijden was bij en tegen Waterwijk MO19-1. Een ploeg met 1 zeer goede speelster die vandaag, gelukkig voor ons, niet in normale doen was. Een mooi veld, vriendelijke tegenstander, lekker voetbalweer en een ietwat bijzondere scheidsrechter. Al snel bleek dat wij voetballend veel meer in huis hadden. We kregen alle ruimte en lieten de bal bij vlagen prima rondgaan. Na zo'n 12 minuten schoot Lotte van een meter of 18 de bal over de keepster heen in het doel. !-0 maar dit was al de 3e kans voor ons. Waterwijk kon alleen een beetje gevaarlijk worden door onze eigen slordigheden (onnodig balverlies). Ook in de 2e helft was dit het beeld en bleef het spannend tot de laatste minuut omdat we verzuimden veel meer afstand te nemen. De wedstrijd werd helaas ontsiert door een serieuze blessure van Denise waarvoor de scheids weigerde te fluiten tot grote frustratie van iedereen en door een conflict van de coach van Waterwijk en deze scheidsrechter. Gelukkig werd het uiteindelijk niet gestaakt en konden we met een krappe overwinning terug naar Purmerend.