Onnodig verlies

18 maart 2017 14:30

Eric van Rongen

Opstelling

Tegen Geuzenmiddenmeer waren we geteisterd door afwezigen en blessures; Bo, Denise, Danique, Fleur en Gia waren er niet bij, Nikki en Kayleigh licht geblesseerd. We begonnen met Michelle uit de MO17-2 op doel en Esmee, Luca en Iris zouden na hun wedstrijd zsm zich bij ons voegen. Zoals altijd konden we niet om 14.30 starten wegens uitgelopen wedstrijden voor ons en Michelle was nog niet klaar bij de MO17. We starten onwennig en niet sterk en de gemaakte afspraken werden niet nagekomen; al vlot stonden we dan ook terecht 0-1 achter. We herpakten ons en na een prima counter trof Else de lat maar even later kon Kayleigh de gelijkmaker scoren. De 1e helft was redelijk in evenwicht, 1-1 was de ruststand.
De 2e helft zou vreemd verlopen. Michelle hield een hoop tegen en Kayleigh bracht ons op een 2-1 voorsprong. Wij hadden het betere van het spel, speelden veelal op hun helft, kregen behoorlijk wat kansen maar gek genoeg ging Geuzenmiddenmeer met 2-4 winst naar huis. Hopelijk kunnen we tegen koploper SDZ een beter resultaat halen en zijn we wat completer.......