Buiksloot F1-Purmerend F2

Omar Dabbousi (intikker)

F-pupillen, F2, Groep 1 56

23 augustus 2014 9:00

Van sommige wedstrijden is de einduitslag niet zo belangrijk en dit is er een van. Na slechts 2 trainingen met een nieuw team bleek Buiksloot al een stapje verder te zijn dan wij. Echter, dankzij een stukje vechtlust bleef de wedstrijd lang in balans, al heeft een overwinning er nooit in gezeten voor ons.
Na enkele knappe reddingen van Jamie, die zijn eerste wedstrijd keepte en dit uitstekend deed, en een aantal goede verdedigingsacties van Sem H, vielen toch de eerste drie doelpunten. Gelukkig deed Rayan, die al een paar mooie acties had gemaakt, daar vlak voor rust iets voor terug en maakte 3-1.
Na rust scoorde Omar vrij snel de 3-2 waarna we dachten dat er een echte wedstrijd zou ontstaan. Helaas vielen de volgende twee doelpunten aan de andere kant waarna het vertrouwen weg was. Verdedigend deden, Mohammed , Richie en Jaimy, hun best om de aanvallen af te stoppen maar ze schoten van afstand en vielen allemaal mooi binnen, over Jamie heen. Aanvallend konden we daar niet veel tegenin brengen want in de opbouw werden Gabriel en Sem B werd steeds goed onder druk gezet waardoor ze de bal niet voorin konden krijgen. Een van de laatste doelpunten liet de kwaliteit van Buiksloot zien waarbij een jongen de bal achter het standbeen naar een vrijstaande medespeler voor het doel wist te spelen die vervolgens scoorde.
We hebben een hoop geleerd en gezien waar we op moeten gaan trainen. Aan de inzet ligt het zeker niet. Op naar de volgende wedstrijd.