Ilpendam F1 - FC Purmerend F4 12-0

Ilpendam F1

F-pupillen, F4, Groep 2 045

23 augustus 2014 9:00

Daar was weer de eerste wedstrijd van het seizoen. Uit naar Ilpendam voor de beker. Het was lekker voetbalweer met af en toe een klein buitje. De wedstrijd ging lekker gelijkwaardig op. Demian stond de eerste helft op doel. En dat ging aardig. Alleen kwam Ilpendam op voorsprong. Vlak ervoor had Ayoub nog op de paal gechoten vanuit een corner. We waren een beetje van slag en het stond al gauw 2-0. Uiteindelijk gingen we met een 3-0 stand rusten. In de 2e helft ging Timo op doel. Alleen waren we de verdediging in de kleedkamer vergeten. Ilpendam kon er lekker op los counteren wat resulteerde in een 12-0 einduitslag. Ondanks de hoog uitgevallen score was ik niet ontevreden over het verdedigen in de eerste helft en hebben we goed overgespeeld. Alleen nog de kansen maken en de verdediging in de gaten houden.