Fc Purmerend F4 - Buiksloot F1

Buiksloot F3

F-pupillen, F4, Groep 2 045

30 augustus 2014 8:45

Voor de wedstrijd komen we samen in de kleedkamer voor een bespreking van de wedstrijd. Even afspreken wie er op doel staat en dat je je best moet doen. Daarna gingen we met frisse zin naar het veld. Ondanks de donkere wolken was het een lekker weertje. De aftrap was genomen en  wij namen meteen het initatief. We waren iets beter maar zij hadden ook leuke spelertjes. Maar wij hadden een licht veldoverwicht. Tot Dani besloot om maar eens een doelpunt te maken. Er werd lekker overgespeeld en goed verdedigd. Maar aanvallend was het ook in orde toen Demian de 2-0 besloot te maken. Ondanks het goede spel kon Buiksloot toch de aansluitingstreffer maken. Maar we werden niet nerveus en Sem was in staat om nog voor de rust de 3-1 op het scorebord te zetten. Tijdens de rust heb ik er nog op gehamerd dat we er nog niet waren en dat we wel ons best moesten blijven doen. En de aftrap was nog niet genomen of er werd alweer gescoord door Buiksloot. 3-2. Dat was niet zo best. Wij kregen al kansen op de 4-2 maar waren niet gelukkig in de afwerking. En gelukkig stond Dani op doel een goede 2e helft te keepen. Maar gelukkig was daar Demian met de bevrijdende 4-2. Dit konden we tot het einde vast houden met een verdiende overwinning als eindresultaat.