Fc Purmerend E3 - RCZ E1

6 september 2014 10:00

Zaterdag 6 september 2014
FC Purmerend E3-RCZ E1

Vandaag moesten we Tiago missen vanwege een gebroken duim. Sterkte en hopelijk voetbal je snel weer mee. Wel wil Tiago natuurlijk op de team foto die voor de wedstrijd genomen werd dus hij stond in tenue langs de zijlijn en stond zijn teamgenoten goed aan te moedigen tijdens de wedstrijd.

Om 10.00 uur trapt FCP af voor de 3de bekerwedstrijd tegen RCZ E1. Na 2 gewonnen wedstrijden hadden we er zin in.
Met een keihard schot, die echt onhoudbaar was voor Lasse, scoort RCZ de 0-1. FCP deed goed zijn best om de gelijkmaker te scoren, maar we gingen met 0-1 de rust in.

2 de helft:  Na de aftrap ging RCZ meteen in de aanval en scoorde al snel de 0-2. RCZ scoort daarna een eigen doelpunt na een aanval van ons 2-1. Dit zorgt voor meer zelfvertrouwen, zou het toch nog gelijk komen. Opeens kwam Tiago ook nog in het veld, dit had niemand verwacht, hij moest even invallen en werd na 5 minuten weer gewisseld. FCP doet er alles aan om gelijk te komen. RCZ pakt de bal af en scoort de 1-3. We gaan snel weer verder en vlak voor tijd scoren we nog de 2-3. We bleven tot het eind van de wedstrijd knokken, maar bij de stand van 2-3 fluit de scheidsrechter de wedstrijd af.

Hopelijk gaat het de volgende wedstrijd beter en winnen we!