We kunnen veel beter !

Purmersteijn E1

10 september 2014 19:00

Edward Jacobs

De kraker tegen de Etop van Psteyn viel wat tegen en dat kwam alleen omdat wij duidelijk niet in goede doen waren. Doet niks af aan de verdiende nederlaag tegen een goed voetballende ploeg maar dat wij veel beter kunnen, dat is duidelijk. Een 0-2 overwinning voor Psteyn door twee mooie doelpunten en een handje vol kansjes voor onze mannen. Dit soort wedstrijden moet meer strijd geleverd worden wil je er meer uit kunnen halen maar wie weet krijgen we dit jaar nog een revanche. Was overigens een zeer sportieve wedstrijd en zo hoort het ook.