Fc Purmerend F4 - Assendelft F3 12-0

Assendelft F3

F-pupillen zaterdag, F4, 4e klasse 04

20 september 2014 8:45

Het was weer zover. Een thuiswedstrijd. Voor de wedstrijd op de foto en daarna inspelen. Vanaf de aftrap waren we meteen zeer gretig om de bal af te pakken en dat resulteerde al snel in kansen. Alleen werden ze nog niet afgemaakt. Maar daar kwam snel verandering in. Dani was in vorm vandaag en scoorde de 1-0. Ook scoorde Dani de 2-0 en de 3-0. Ook Owen kon niet achterblijven en scoorde de 4-0. Demian scoorde de 5-0 en Ayoub met een mooi afstandschot de 6-0. In de rust werd er al gesproken over 12-0 maar ik moest de jongens even temperen. Want we moesten wel ons best blijven doen en ze niet onderschatten. De tweede helft was nog niet begonnen of Dani scoorde de 7-0. Ze roken bloed en begonnen bij de aftrap meteen de tegenstander op te jagen. Met als gevolg de 8-0 van Owen. En toen ging het snel. Want vrij snel achter elkaar scoorde Demian de 9-0, de 10-0, de 11-0 en als laatste met een afstandschot de 12-0.Dat was dan tevens de eindstand. Jongens we hebben goed gespeeld, goed verdedigd en zeker goed aangevallen. In tegenstelling tot vorige week maakte we de kansen nu wel goed af. en er werd weer goed overgespeeld met tot gevolg mooie combinaties en een paar een tweetjes.
tot volgende week