Het was vandaag niet best. (Kolping Boys E1 - FCP E1 (9-1))

Kolping Boys E1

Purmerend JO11-1JM

E-pupillen zaterdag, E1, Hoofdklasse 08

27 september 2014 10:15

Vandaag stond de zware wedstrijd tegen de Kolpingboys op het programma. En zwaar was ie.
In het begin was het een vrij gelijk opgaande wedstrijd, maar na 10 minuten begon het tij te keren en wel in ons nadeel. Door een aantal keer onnodig balverlies stonden we na 15 minuten reeds op een 2-0 achterstand en begon de tegenpartij te groeien. Bij ons gingen de kopjes juist hangen en door gebrek aan aansluiting en het slecht mee verdedigen gingen de mannen de rust in met 5-0.
Na de rust kwamen onze mannen helaas niet meer in het spel waarbij de tegenpartij uitliep naar 8-0. Onze mannen hadden nog wat kansen, maar het mocht niet baten. Tegen het einde toch nog een mooie uitgespeelde kans wat een doelpunt opleverde. 8-1. De tegenpartij had hier toch weer een antwoord op en maakte 9-1. Met deze stand werd de wedstrijd afgefloten.
We weten dat de mannen beter kunnen, maar dat neemt niet weg dat de tegenstander erg sterk was.
.
Jammer jongens, ook dit hoort erbij. Volgende keer beter!