Fortuna Wormerveer - Fc Purmerend F4

Fortuna Wormerv. F4

F-pupillen zaterdag, F4, 4e klasse 04

18 oktober 2014 10:45

Het is weer de eerste wedstrijd na de vakantie en we mochten weer voetballen. Nadat we vorige week ongelukkig verloren terwijl dat niet nodig was, wilde ik vandaag zoen dat ze ervoor wilde knokken. En we kregen waar voor ons geld. Het was vanaf de aftrap een gelijk opgaande wedstrijd met kansen aan beide kanten. En leuke wedstrijden betekent ook vaak veel doelpunten. En die kwamen er. Wij hadden 4 of 5 kansen in de eerste helft. Schoten die gered werden door de keeper, schoten die naast gingen of op de lat gingen.Aalleen wormerveer kwam op voorsprong uit de enigste aanval die ze hadden. Met 1-0 achter gingen we op zoek naar de gelijkmaker. Die kwam er. Die werd gescoord door Demian. Alleen konden we die niet tot de rust vast houden. Door een foute pass achterin scoorde wormerveer weer. 2-1 achetr met de rust. In de 2e helft gingen we er weer tegen aan wat resulteerde in de 2-2 door Dani. We konden gelukkig doordrukken en kwamen ook nog met 2-3 voor. Daarna scoorde wormerveer weer 2 x door wat ongelukkige momenten achterin. Maar we gaven nu een keer niet op. Een vrije trap van Demian werd ingekopt door Dani. 4-4 is een terechte eindstand van een leuke en sportieve wedstrijd. We zijn goed blijven vechten voor een goed resultaat en dat was 2 weken geleden wel anders.