Beemster E1 - Fc Purmerend E3

Beemster E1

E-pupillen zaterdag, E3, 2e klasse 06

18 oktober 2014 10:30

Beemster E1 – FC Purmerend E3 (18-10-2014)

Na een heerlijke welverdiende  week vakantie mochten onze jongens weer voetballen en op het programma stond Beemster E1 – FC Purmerend E3 de laatste tegen de middenmoot en vandaag misten we 1 van onze verdedigers  Dylan dat betekent voor onze jongens harder werken en mee helpen verdedigen. Dit zou een spannende wedstrijd kunnen worden en dat werd het ook. Gelijk vanaf het eerst fluitsignaal gingen onze jongens vol op de aanval en met mooi overspelen  vanaf achteren werd er opgebouwd waardoor de voorhoede snel en behendig de bal heen en weer speelde.

Er werd in de eerste helft zoveel kansen gecreëerd maar de bal wilde er maar niet in, en men weet als je niet scoort….krijg je ze meestal tegen. Dit keer niet na hard werken van onze jongens kwam er 5 min voor tijd een geplaatste  afstandschot van Ricky uwaauw die voor de 0-1 zorgden, meer dan verdiend. Wel bleven de jongens van de Beemster E1 op de counter loeren en zo nu en dan kregen ze een kansje.

Zo begon ook de 2de helft onze jongens weer lekker op de aanval…..soms te fel en allemaal tegelijk, waardoor na een tijdje de vermoeidheid insloeg bij onze jongens. Hier maakte de jongens van de Beemster E1 goed gebruik van  door ook vol op de aanval te gaan en uiteindelijk viel de gelijkmaker 1-1….. Daar waren onze boys het niet mee eens en daar werd alles uit de kast gehaald en weer op karakter gewonnen na wel tig keer te missen kwam het verlossende schot met vooraf een prachtige solo van Gino  1-2 ……. Een wel verdiende overwinning.

Boys ga zo door heb super genoten van het heerlijke overspel en mooie combinaties en jullie staan als een team blijf zo doorgaan!!  Lasse  voor mij de Men of the Match super gekeept en moeilijke ballen weten eruit te halen Super Man.  Finn –Sacha-Luca-Alessio-Tiago wat hebben jullie hard gewerkt en mooi en sterk voetbal laten zien soms gewoon 3 hoekjes zoals  Ajax dat doet

Verslag gemaakt door Tiago & Gil