Versie 3

Purmersteijn F2

F-pupillen zaterdag, F2, 2e klasse 02

18 oktober 2014 8:45

Nadat ik 2 keer het verslag ben kwijtgeraakt nu de verkorte versie.
Belangrijkste feiten: Mohammed was ziek. Jaimy speelde na enkele weken weer zijn eerste wedstrijd. Jamie begon op doel maar moest zijn plek al snel afstaan aan de geblesseerde Sem vd H.
De wedstrijd ging gelijk op met aan beide zijden een aantal kansen. Echter, Purmersteyn bleek gretiger op de bal. Verdedigend meteen met minstens 2 jongens op de balbezitter af en aanvallend positiespel, op zoek naar de vrije man. Dat wierp zijn vruchten af en dus met rust al een 0-4 achterstand. Nu hebben we dat vaker gehad en dan volgde na de rust een ommekeer. Dit maal helaas echter niet. Ondanks dat Sem vd H subliem stond te keepen vielen er toch nog een aantal doelpunten. We zullen het als team moeten doen en vandaag lukte dat niet. Jammer, volgende keer beter en het kan beter want dat hebben jullie de afgelopen weken laten zien.
Eerst nog even wat DEEN munten verzamelen...succes.