Open selectiedag fc Purmerend jongens- en meisjesjeugd

18 maart 2021 17:00

Fc Purmerend kijkt vooruit naar de toekomst en daarom zijn wij opzoek naar jou! Ben jij het talent dat onze selectieteams wilt komen versterken?

Fc Purmerend organiseert een open selectiedag voor de jongens en meiden van de O8 t/m de O19. Zowel voor veldspelers als keepers. Deze selectiedag is uitsluitend bestemd voor NIET-leden aangezien de eigen jeugd al regelmatig door interne scouts wordt bekeken.

Gezien de recente aanmeldingen heeft de commissie voetbaltechnische zaken besloten om het dit jaar wederom te organiseren en coronaproof! Voetballers van verschillende leeftijden zijn vaker bij ons opgevallen en uitgenodigd voor een trainingsstage en voetballen nu met veel plezier bij onze mooie vereniging.

Ga naar https://www.fc-purmerend.nl/2478/open-selectiedagen/ en schrijf je in!

Daar vind je ook verdere informatie over deze selectiedag. Het formulier is heel eenvoudig in te vullen en te versturen. Het wordt automatisch verwerkt en bevestiging van deelname en verdere informatie volgt dan vrij snel.

Schrijf je snel in en benut je talent!

Voor vragen neem contact op met [email protected]

Flyer_selectiedagen_DEF.jpg