Nieuwsbrief 28 maart

28 maart 2021 14:15

De Nieuwsbrief van 28 maart is verzonden.

Mocht je de Nieuwsbrief niet hebben ontvangen, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Banner_nieuwsitems_nieuwsbriefdezeweek.jpg

28 maart 2021

Beste allemaal,

De afgelopen week hebben we te horen gekregen dat de avondklok verschoven gaat worden naar 22.00 uur. Dit heeft ook effect op ons trainingsschema dat geeft weer meer ruimte. Weet dat we, ivm de avondklok 21.30 uur het terrein moeten verlaten hebben om allemaal op tijd binnen te kunnen zijn. Ook blijven wij op vrijdagavond ruimte bieden aan onze zaalvoetballers. Erg leuk te zien dat dit door veel voetballers erg gewaardeerd wordt!

De Super league gaat door en RTV Purmerend heeft hier een reportage over gemaakt. Het interview met de MO 13-2 (tv debuut!) is hier terug te vinden.

Voor het programma van de Super League en indelingen klik dan op het logo. Volgende week is het paasweekend en hebben we gemeend om geen Super League programma te hebben maar het "corona schema" te hanteren zodat elk team samen met de trainers kan trainen of iets organiseren (of van paasweekend genieten). Achter de schermen worden meer activiteiten voorbereid. De KNVB heeft een regiocup in voorbereiding zodat we, zodra de coronamaatregelen het weer toestaan kunnen voetballen tegen verenigingen uit de regio. Wil je meer weten kijk dan hier. Zodra hier meer duidelijkheid over is zullen wij jullie ongetwijfeld snel informeren. Fc-Purmerend heeft de teams allemaal ingeschreven.

superleagu_27_maart_.jpg

Als er mooie foto’s en filmpjes zijn gemaakt en je wilt deze op onze website, Facebookpagina of op Instagram stuur deze dan naar [email protected]  of whatsapp deze naar 06-29501248 =fc-Purmerend media.

Inmiddels hebben jullie de dansschool al vaker op het terrein gezien. Biedt een lekker enthousiast stukje muziek op de velden. Mooi dat we zo iedereen een sportplekje kunnen bieden. Ook sijn wij met Spurd in gesprek om de in de mei vakantie het terrein voor de jeugd van Purmerend open te stellen zodat iedereen samen kan sporten. De traditionele PurVak zal er zijn maar dan ook ruimte om zelf te sporten. Wij juichen dit toe maar hopen wel dat iedereen de materialen heel houdt en geen troep achterlaat. Wij zijn er trots op hoe netjes ons terrein tot op heden is. Compliment voor een ieder maar zeker voor de onderhoudsploeg die zeer regelmatig de prullenbakken leegt en afval opruimt. Laten we dit vooral samen blijven doen (ook als het flesje niet van jou is.

Jullie hebben het tv debuut van de MO13-2 nu kunnen zien maar wat vinden jullie van de dit filmpje (echt heel leuk gedaan)? Top samenwerking tussen onze sponsorcommissie, spelers van fc, media en Carwash Purmerend. Doen jullie allemaal mee?

club_wassen.JPG

Verder zijn wij druk bezig met gesprekken met de diverse trainers. Goed te vermelden is dat dit, ondanks dit jaar, erg goed verloopt. Het plezier dat we op de velden zien draagt daar zeker aan bij. We kunnen niet wachten om jullie straks weer in de kantine te verwelkomen. Er zijn mooie dingen zichtbaar!

Om het voetballen in verenigingsverband mogelijk te houden zijn sponsoren erg belangrijk. Ken jij iemand die ons kan helpen? Wijs ze dan op deze mogelijkheden of meld het bij de [email protected] Wij staan open voor veel creatieve ideeën!

sponsor.JPG

Voor nu wederom blijf gezond!

Namens het Bestuur en met vriendelijke groeten,

Simon Butter