Coach

05-11-2022

TRAINERS JEUGD VAN KABOUTERS T/M 020 J/M

Wil jij je ontwikkelen en bijdragen op het trainersvlak?

Uiteindelijk draait het binnen onze club allemaal om de inhoud van het leukste spelletje: voetbal. Kun je als club een speler/ster maximaal plezier geven, motiveren, begeleiden of zelfs ontwikkelen. Trainers zijn op dat gebied natuurlijk essentieel. Daarbij staan wij als club voor plezier, ontwikkeling en zijn wij ambitieus. Zowel voor de breedte als selectie-afdeling is er de mogelijkheid om van het geliefde spelletje voetbal te genieten.

Vind jij het leuk om jouw voetbalkennis over te dragen? Wil jij het team en het individu “beter” maken en het plezier behouden? Dan willen wij jou graag voor de groep, ongeacht jouw leeftijd!

Je bent als trainer verantwoordelijk voor:

- De trainer geeft trainingen conform het technische jeugdplan, 2x per week:

- De trainer selecteert in overleg met de technisch coördinator de spelers. 3x per jaar.

- De trainers leveren  input voor het trainingsschema aan de VTC.

- De trainer zorgt voor discipline en naleving van de normen en waarden van de vereniging.

- De trainer begeleidt en coacht het team bij wedstrijden.

- De trainer neemt deel aan het trainersoverleg.

- De trainer is bereid om, indien nodig, deel te nemen aan de door hem/haar aangeboden

opleidingen. Dit in overleg met de technische commissie.

-De trainer legt verantwoording af aan de technisch coördinator.

-De trainer is verantwoordelijk voor de door zijn team gebruikte trainingsmaterialen.

Wat levert het je op?

Het genot om met spelers/sters week in week uit te voetballen, winst en verlies met elkaar te delen en samen plezier te maken is eigenlijk niet te omschrijven. Vraag maar aan een van onze trainers. Daarnaast kan je jezelf door middel van (KNVB) opleidingen steeds verder ontwikkelen. Wij willen dat graag samen met jou verder oppakken.

Neem contact op met Brian van Gils (bestuurslid voetbaltechnische zaken) of Nel Persenaire (algemene voetbalzaken).

[email protected] en [email protected]

783796be-5ad2-4578-bdba-4339df3f5f5e.JPG