Technisch coördinator

17-02-2023

COÖRDINATOR meisjes- damesafdeling Fc Purmerend

Heb jij organisatie-vaardigheden en liefde voor het voetbal?

Onze leden willen plezier hebben in het voetbal en zich ontwikkelen. Ook bij fc Purmerend zien wij dit als belangrijk onderdeel van onze vereniging. Onze voetbalafdelingen zijn wat dat betreft ook de belangrijke pijlers van de club. Daarbij staan wij als club voor plezier, ontwikkeling en zijn wij ambitieus. Zowel voor de breedte als selectie-afdeling is er de mogelijkheid om van het geliefde spelletje voetbal te genieten.

Een goede organisatie en communicatie is een belangrijke voorwaarde om dat voetbalplezier te hebben en jezelf als speler en trainer te ontwikkelen. Daarom zijn wij , gezien onze ambities en groei, op zoek naar een coördinator (m/v) voor de meisjes- en damesafdeling).

• Het zijn van aanspreekpunt voor de meisje- en damesafdeling FCP intern en extern
  • Werkt daarbij nauw samen met de betrokken wedstrijdsecretaris
  • Het ontwikkelen, uitvoeren en toezicht houden van het door de vereniging te voeren technische beleid.
  • Bewaakt de uitvoering door zich op de hoogte te stellen van de uitvoering (bezoekt trainingen en wedstrijden).
  • Overlegt regelmatig met trainers (gestructureerde vergaderingen).
  • Maakt in overleg met de desbetreffende trainers de teamindeling voor het nieuwe seizoen en of nieuwe fase.
  • In samenwerking met de trainers voorkeuren voor het trainingsschema aangeven bij VZ/bestuur.
  • Bezoekt vergaderingen KNVB betreffende competitiezaken. Bij voorkeur met wedstrijdsecretaris.
  • Stimuleren van teamavonden over technisch beleid en wijze van spelen.
  • Ondersteunen van trainers bij eventuele problemen met spelers of ouders
  • De coördinator maakt deel uit van de bovenbouw Voetbalzaken (VZ) FC Purmerend

Wat levert het je op?

• Het is een vrijwilligersfunctie waar je "blij"' van wordt. Je krijgt er veel (nieuwe) contacten door en het biedt jou ook de mogelijkheid je verder te ontwikkelen.
  • Neem contact op door te mailen naar [email protected] en [email protected] , t.a.v. Bestuur VoetbalZaken

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder